duminică, 21 noiembrie 2021

Line drawing only

***

Desen doar în linii





    Nu, nu-mi iese să fac două cursuri o dată. Trebuie să le iau pe rând. Ele sunt diferite, după tehnică, conținut, tematică, în general, diferite, mă repet.
    L-am ales pe cel despre compoziție, cu Veronika Kalacheva. Lecție după lecție, mai am un pic și îl termin. Am un acces limitat, conform prețului plătit de mine. Pot să vizionez fără ca să postez ceea ce fac și fără să mă urmărească profesorul, asemeni unui video de pe You Tube. Accesul e pentru jumătate de an. Ca de obicei am întins timpul și mi-au rămas ultimele două luni pentru cele 30 de lecții de la un curs și altele 30 de la celălalt. Sunt extraordinară! Mi-am creat situația extremă și acum pot să mă ocup „liniștită” , având de-asupra capului bâta timpului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu