vineri, 29 octombrie 2021

Sketch-zames la Kalachevaschool

***

Sketch-zamesul de toamnă
 
 
Kalachevaschool a organizat un sketch-zames (rus. "замес" - amestecătură), ca și anii precedenți. De data aceasta, au fost șapte lecții cu șapte profesoare și cu materiale diferite - acuarelă, creioane, pastel, acril și pictură digitală cu ajutorul programei Procreate. Șapte profesoare și șapte tematici - Eu-l meu, Entitățile mele, Orașul meu, Spațiul meu, Visele mele, Viziunea mea, Sentimentele mele. S-a propus un spectru larg de acțiune, pe lângă ceea ce au făcut ele, desigur că s-a oferit posibilitatea fiecărui de a desena ceva, ce crede despre sine însuși la tematica cutare și cutare și cu materialele preferate. Libertate!
Eu am ales să lucrez cu creioane și am încercat pentru întâia oară guașa, căci pentru lecțiile, unde s-a folosit acrilul, am considerat că creioanele nu se potrivesc, acril nu am și, evrica! - mi-am amintit că am un set standard de guașă din culorile CMYK plus alb, deci, am decis, hai să purcedem la experimentare!
 
 







 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu