sâmbătă, 11 septembrie 2021

Spring challenge (11)

***

Azi avem party - am încheiat challenge-ul. Nici mai mult nici mai puțin, a trecut jumătate de an, atât ține alfabetul. Am rezistat, de parcă am tras la plug... Pentru că cel mai greu a fost să nu mă abat pe alte cărări, să nu las baltă și să fiu cu tema făcută. Desenatul pentru mine este zona în care plutesc cum mă duc curenții de aer, valurile apelor, bătaia vântului, tot ce mișcă natura și ceea ce eu numesc apucături de-ale mele. Cu el îmi satisfac nevoia de libertate, aici mi-am făcut lumea mea cu regulile mele. În ea fac ce vreau, dar challenge-ul nu e chiar „fac ce vreau”.
Mă felicit călduros și îmi voi turna un pahar de vin alb spumos. Bravo! 
Acum urmează să fac acele două cursuri cumpărate în iunie și rămase în aer. 

Și, poftim ultimele litere ale alfabetului și suflețelele lor - litera Y cu opossumul de apă - Yapok și litera Z cu un fel de fluture-molie - Zodiac Moth.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu