luni, 20 septembrie 2021

Rambling Autumn - The Park

***

Toamna hoinară
-
Parcul



    Am cumpărat un carnet pentru cursul cu creioane și nu e potrivit, căci hârtia e prea netedă, creionul alunecă pe ea și nici nu pot trasa mai multe straturi. Sunt nemulțumită, la fel ca baba, care cu mare greu a scos băsmăluța cu monede din buzunarul cusut în dosul hainei și, când colo, a dat-o în bară. Trebuie folosit la ceva, că va umbla baba trăsnind și plesnind prin ogradă. Of, baba asta, zgârcită și cotoroasă, mă duc să-i zic vreo idee, că n-o să-mi dea pace. Am s-o trimit pe coclauri să caute toamna s-o deseneze, am să-i dau carnetul și markerele, și, poate, un șut în fund sau vreo gentuță cu dulciuri, vom vedea...
    Am convins-o cu greu să facă măcar câțiva pași până în parcul de alături, hai că am urnit moara din loc...



    I have bought a notebook for my art classes and it’s not a good one. The paper is to smooth and the pencil is slipping and I can’t even draw multiple layers. I’m discontent just like my old lady, who had a very hard time getting out of her pocket the handkerchief with coins and all of a sudden something is not good. I have to make use of my notebook or the old lady will be angry. Uh, she’s so stingy. I have to give her an idea or she’ll never leave me alone. I will send her to unknown places in search of autumn. I will give her my notebook and my markers so she can draw it, and maybe a bag of sweets, we’ll see…

    She barely agreed to go to the nearest park. At least we’re moving somewhere…
(transl. Vlada Miron)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu