marți, 24 ianuarie 2023

We are planning the summer vacation?

***
 
 Planificăm vacanța de vară?
 
 
 
    Mă apuc să planific vacanța de vară. 
    Îmi place să privesc emisiuni despre călătorii și am privit atâtea, încât îmi pare că am fost aproape peste tot. Și deseori, văzând ce priveliști frumoase reușesc să arate, mai ales datorită apariției dronelor, mi se creează impresia, că e mai frumos, decât aș fi eu acolo și aș privi cu ochii mei.
    Astă vară am vizitat Amsterdamul, o călătorie fulger de două zile. De văzut, cred că am văzut minimul ce se poate de văzut, însă emoțiile resimțite acolo nu le voi uita niciodată, atât de deosebite și impresionante au fost acele clipe. Nici nu știu dacă ar fi o concluzie, poate doar Amsterdamul a fost așa, poate că alte locuri să fie altfel. Aș putea zice că emisiunile televizate oferă acele imagini spectaculoase, dar nu vor putea niciodată să trezească fantezia și nu vor răvăși sufletul cu careva emoții, impresii, trăiri absolut caracteristice ție și strâns legate de un anume loc.
    Deci, să planificăm...
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu