duminică, 15 ianuarie 2023

I put blue and red next to each other

***
 
 Am pus albatru și roșu alături
 
    Răsfoiesc fotografii din trecut și găsesc lucruri, care le-am văzut și mi-au plăcut. Atunci încă nu mă gândeam că pot să le desenez. Și iarăși îmi regăsesc sentimentul de bucurie pentru că am avut puterea să exersez și sper s-o am în continuare. Căci e o adevărată plăcere pentru mine - ca un copil mă joc cu culorile, ceea ce-mi place cel mai mult. 
    M-a atras albastrul și alături aceeași nuanță de roșu. Mă uit acum pe masa mea și ochii mi s-au oprit pe cutia de creioane Stabilo, dintr-acelea groase cât degetul, iar cutia are un chenar roșu, care cuprinde un fon albastru. Mă uit și la mine și observ, că sunt îmbrăcată într-un halat roșu și mi-am luat niște ciorăpei albaștri. Mai văd băiețelul aromatizator albastru și alături butonul roșu de la lampa cu led. În dreapta stau stilourile lui O., unul roșu și altul albastru, la exterior (pixurile sunt albastre la ambele). Ca o pereche, ca bărbatul și femeia - o asociere pentru mine, bărbatul fiind de culoare albastră, iar femeia de culoare roșie. ...Se pare că, am să ajung la facerea lumii cu Adam și Eva, dacă mai continui în asocierile mele...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu