joi, 19 ianuarie 2023

Some thoughts while looking at flowers

***
 
Câteva gânduri în timp ce te uiți la flori
 
 

 
    Florăriile orașului sunt adevărate oaze în plină iarnă.
    Deseori mă gândesc, cât de mult depinde imaginea de sine de atitudinea, caracterul și comportamentul persoanelor cu care interacționăm. Am observat, că cu unii mă văd inteligentă și chiar înțeleaptă, cu alții mă simt fără voință, iar cu încă alții scot din mine cele mai absurde gogomănii. Sigur nu e ceva nou descoperit, dar pentru mine în momentul prezent, e ceva foarte simțitor acest fapt, căci „am onoarea” să contactez cu persoane radical diferite din toate punctele de vedere. Această interacțiune a făcut să mă descopăr într-un fel sau altul și a reușit să-mi încâlcească de-a binelea impresiile și părerile care le aveam despre mine. Până la urmă, dacă pot să zic că ar fi o „la urmă”, m-am consolat, simțindu-mă mai ușoară, fără acele „caracteristici” întipărite în creierul meu, de mine însumi și de vorbele altora. Reușesc să mă privesc prin ochii altora și chiar să mă amuz de ceea ce văd.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu