duminică, 24 iulie 2022

Little beauties

***
 
Micile frumuseți
 
 
    Sunt la ultimele lecții de la primul curs, trebuia să fac desene pentru unele lucruri care le am în preajmă, simple și obișnuite lucruri, am înțeles că nu văd nici un lucru care să mă inspire și am rămas blocată. Profesoara a desenat o garafă și o cutie, garafe desenasem mai înainte într-un challenge pe instagram, nu-mi mai era interesant. Iar cutii nu am... și a rămas tema nefăcută, mi-am zis că trec peste ele și mă concentrez la ultimele două lecții.
    Când colo, pe neașteptate, sau nu chiar, într-o zi ploioasă care a venit după o zi foarte călduroasă, am avut nevoie de pâine și am intrat la magazin și am văzut-o pe ea - inspirația mea - o prăjitură verde cu zmeură împachetată într-o cutiuță minunată. Avea cuvântul „inspirations” tipărit pe ea, un exemplu minunat de sincronicitate jung-iană, exact pe placul meu!
    Știu că miroase a clișeu, dar verdele ista m-a fermecat și pe lângă toate și combinarea lui cu rozul de zmeură... și la urma urmei fac și eu parte din societatea cu glamuroasele care au desenat macaroons-urile demult.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu