joi, 31 martie 2022

A drawing made at noon

***
 
 Un desen făcut la prânz
 
    Simt o tristețe în suflet, ca o zi mohorâtă de iarnă. Mă uit în astrogramă și văd că Saturn s-a unit cu Venera. Aha, deci asta era! Și ce facem mai departe? O ținem tot așa, cu tristețe. 
    Mi-am zis să nu mai îndreptățesc orice emoție sau sentiment prin careva legături între planete, sau măcar să cred mai puțin în asta. Mai bine mi-aș găsi cauzele tristeții mele în propriul univers. Îmi pare mai interesant să am și eu un Saturn, o Veneră și alte personaje simbolice, știind caracterul fiecărui, cred că situația e clară, parcă... Dar, de fapt, e un joc, iar eu mă amăgesc singură, mă zăpăcesc, pentru că nu înțeleg nimic, de fapt, în simbolismul acesta. Ung și eu cu miere, să nu fie amarul atât de amar... Ce patetic am zis!
    Am strâns floricelele astea într-o zi cu soare și le-am fotografiat din toate punctele posibile. Acum le desenez și ziceam că urmează un fon roșu. Și dacă am zis, am bătut în cuie, așa-s eu...cremene!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu