miercuri, 16 martie 2022

A transformative solution

***

O soluție transformatoare

 
    La unul din locurile mele de muncă aveam o colegă, extraordinar de calmă și binevoitoare. Această convingere a fost spulberată într-o zi, când am observat colțurile foilor de pe masă, pe care își făcea notițe, discutând cu clienții. Erau hașurate haotic și foarte intens. Toate emoțiile ei erau întipărite în acele colțuri.
    Acum mi-am amintit și eu de acest procedeu, am luat o foaie de carnet și câteva creioane și iată un fel de schemă a furiei și îngrijorării. După ce am acoperit un dreptunghi bunișor, m-am uitat mai atent și am picurat și un pic de creativitate - câteva bucăți de hârtie dintr-o revistă, clei, un liner și un pic de soluție corectoare și în suflet mi-a pogorât liniștea...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu