vineri, 10 iulie 2020

The first pencil

***



Parcă m-am înglodat cu creioanele astea - ...„amestec lut cu paie, cine știe poate fac niște lampaci”... Iar mă rod pe dinăuntru cu  faptul că nu născocesc ceva al meu, repet tehnica cuiva, nu-mi dezvolt creativitatea proprie. 
Dar, interesant, fiecare desen îl încep cu altă nuanță. Iată acesta l-am început cu creionul ocru. Cel din postarea trecută - cu creionul azuriu. Următoarele le-am făcut cu verde sevă și verde viridian. Am învățat un lucru nou - nuanța primului creion, cu care începi desenul, este emoția predominantă. Și nu doar emoția, ci cum zic psihologii, inconștientul desenului. Ceea ce se simte, dar nu se vede. Și cel ce conduce, dar nu este pe tron.
Totuși, mă distrez, le fac cu plăcere și mă relaxează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu