sâmbătă, 4 iulie 2020

"Sharpened under the sketch"

***

„Ascuțit pentru un sketch...” a fost denumirea Extrim-sketching-ului de anul acesta la Kalachevaschool. Și ca instrument au fost creioanele colorate, iar Anna Egida ca profesoară. Și tot mi-a plăcut - a fost în stilul ei deosebit, lejer, optimist și radios. Are ea un dar de a inspira și motiva omul, parcă într-o joacă, de parcă a desena este la fel cu a sări într-un picior peste șotron.
Și am lăsat puțin acuarela și desenez cu creioane. Sper că nu prea tare mă abat de la ea, căci îmi este mai aproape.
Sketch-ul de mai jos este lucrarea finală a cursului, restul care am făcut au fost de exercițiu. Mai postez ulterior și altele, făcute deja ca urmare a imboldului și ca să consolidez ceea ce am învățat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu