vineri, 17 iulie 2020

Giants

***





Unde trăiesc uriașii? Într-o pădure cu copaci mari și plini de mușchi, verzi și cu ramuri imense, care nu au mai văzut vreodată topor sau beschie. Și nici n-o să vadă. Într-un semiîntuneric și o liniște din aceea, unde nici pasărea nu scoate triluri.

...Aștept în desiș. Urmăresc toată mișcarea, nu dorm, nu mănânc, am înțepenit, aproape am devenit un copac și eu. Cred că am înlemnit...
...Aștept să adoarmă uriașii, să mă strecor să le fur puterea. Dar ei sunt tot treji și treji. Voi deveni copac pe adevăratelea; oare aceștia din jur au fost oameni ca mine? Când au ajuns să vadă uriașii adormiți, și-au dat seama că nu mai pot face nici o mișcare, sunt înlemniți de tot; și se clatină pădurea, se mărește; mai ajunge cineva acum la uriași?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu