sâmbătă, 9 mai 2020

Is the pandemic over?

***



Am isprăvit-o cu pandemia sau încă nu?
Am obosiiit să stau în casă!!!
Vreau să oboseeesc afară!!!

Am desenat mult și i-am dat un șut de culori la pandemia asta. Mi-e greu să cred în ea. Pentru că am închipuirea că o pandemie e cu totul altfel, cam cum e în gravurile vechi, ce reprezintă ciuma sau holera. Adică, corpuri pe străzi, oameni mascați la tot colțul, ambulanțe peste tot. Și, măcar o cunoștință moartă. E groaznic ce scriu, știu. Dar bine că nu e așa cum îmi arată imaginația mea. Și, sper că, ieșim de-acum din situația asta. Cu toate că, am citit o prevenire a unui astrolog, că în toamnă s-ar putea repeta, căci se unesc iar niște planete într-un mod foarte malefic.
Am o dispoziție cam deprimantă, să am iertarea... Eu, fiind aceea, care îi place singurătatea și să stea într-un colț liniștit să meșterească ceva, de data asta n-am înțeles momentul și nici n-am apreciat favorul sorții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu