duminică, 1 decembrie 2019

Small watercolors sketches (3)

***



De ce atunci când te bagi în pat și stai cu ochii închiși, prin cap trec așa niște fraze potrivite și înțelepte? Iar, când stau cu calculatorul în față, nu mai am nici o idee, capul e gol pe dinăuntru - atâtea aveam de spus și acum nu țin minte nici un gând. De unde să scoți așa putere de voință, să te scoli rapid și să scrii acele fraze? O dată am putut. 
În fine, toate întrebările astea sunt de aceea, că am avut o idee despre ce să mai scriu și am uitat-o...
...A, mi-am amintit.
Fac sketchurile astea și mă gândesc, că mă adâncesc atât de mult în detalii. Îmi închipui uneori, cum las mâna liberă și fac cu ea în stânga și-n dreapta, și iese ceva interesant. Dar anume când faci detaliile e cel mai plăcut. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu