vineri, 15 septembrie 2023

Using the waxed pencils we highlight the hero by drawing the background

 ***
 
 Folosind creioanele cerate, evidențiem eroul, desenând fundalul

    Cu creioanele Stabilo e mai comod să faci niște desene rapide, cu mișcări largi, fără să te gândești mult. Astfel, în exercițiul cu desenarea fundalului am ezitat, din cauza texturii lor lipicioase. Îmi părea că (și încă îmi mai pare), îmi provoacă un disconfort dacă acopăr o suprafață întreagă cu stratul acesta gras. Totuși, sunt o elevă cu tendințe perfecționiste, și am pășit peste disconfortul și rezultatul pe care l-am obținut îmi place - la urma urmei n-o să mă culc pe această suprafață... 
    Aceste creioane le asociez cu un profesor indulgent. Cu tot disconfortul de la textura lor, e foarte ușor să lucrezi cu ele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu