marți, 28 iunie 2022

Extrim sketching 2022 at Kalachevaschool

***

Extrim sketching la Kalachevaschool

 
    Iar și iar la Kalachevaschool a fost Extrim sketching. Anul acesta am lucrat super rapid cu stiloul simplu cu pix negru. Și apoi am pus culoare cu creionașele colorate (cineva la TV spunea că noi românii suntem țara diminutivelor, și atât de amuzant vorbea actorul cela, că m-a făcut să atrag atenția la acest fapt, pe care nu l-am observat niciodată).
    Acest curs, aș zice, că pentru mine e deja prea simplu, în schimb revigorant și bun de menținut tonusul și chiar deschide perspective și lărgește orizontul prin rapiditatea sa - Anna Egida e acea persoană, care nu te lasă mult în brațele îndoielilor și te scoate de sub povara grea a perfecționismului.
    Cam astfel cred că sunt sketch-urile - ceva aproape de neglijență, de grabă, un fel de frivolitate aparentă. Eu m-am expus pe de-a-ntregul, nici un fel de aparență, chiar am fost ușuratică, neserioasă și nerăbdătoare. Și mi-a plăcut...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu