vineri, 8 ianuarie 2021

The dream with roses...

***

Vise cu trandafiri...





Viața e un joc. Nu o luptă! Am renunțat, m-am oprit, plec capul... Las' să cadă, mă spăl pe mâini...
...V-ați spălat vreodată pe mâini cu petale de trandafiri? Eu- da. 
Dimineața devreme, la ieșirea din grădină, cu picioarele goale și umede de rouă, aplecată la robinetul de afară, mângâiată pe spate de razele călduțe ale soarelui. De-asupra robinetului și din părți se apleacă spre tine căpșoare de trandafiri de un roz violet gradientat. Întinzi mâna și o petală se lipește de ea, iar sub șuvoiul de apă rece se dizolvă, colorând-o în indigo. Nu crezi! Mai atingi o floare și alte petale se lipesc, le strângi cu ambele mâini, iar ele iarăși se topesc în acea apă indigo, prelingându-se printre degete.
Acum ar fi momentul să te întorci în casă, să mai stai puțin în pat, dar magia culorii indigo te atrage - probabil oceanul are culoarea indigo... mâinile se dizolvă și ele, brațele, umerii, te prelingi și tu împreună cu firul de apă, te strecori în țevile subterane și ajungi la ocean și îl colorezi în indigo...
...Mă spăl pe mâini...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu