sâmbătă, 5 septembrie 2020

Let's spend the summer...

***





Calendaristic vara a luat sfârșit, eu, însă, mă agăț de imagini cu plajă, cer clar senin, pălării, bronzat și alte semne caracteristice. Se întrevede parcă și o serie de schițe. Dar poate nu.
Deseori citesc literatură astrologică, fac hărți natale, construiesc tranzite, citesc despre cărțile taro, fac etalări, urmăresc visele, citesc diferite interpretări ale lor. Deci, mă interesează viitorul, prognoza lui, de ce oare? Mă tem de el? Vreau să fiu mai protejată? Caut siguranță? Da, siguranță caut. Suport cu greu schimbările. Și în același timp le vreau. E o contradicție. Căci mi-e frică și de plictiseală. Apropo, am simțit-o clar cam pe la treizeci și patru de ani, până atunci, când se întâmpla să zică cineva că se plictisește, mă miram. Cum? Atâtea lucruri interesante sunt de încercat! Dar a venit momentul că am simțit-o și eu. Și nu mi-a plăcut. 
De atunci, nu am mai făcut lucruri cu entuziasm pur, ceva s-a pierdut din mine, un fel de piesă luminoasă, o limpezime, un cer senin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu