marți, 8 septembrie 2020

Greek urban landscape

***



Demult mă învârt în jurul referințelor cu peisaje grecești și tocmai acum, la sfârșit de vară, am realizat unul. Îmi par simple de făcut, mai ales, când sunt căsuțe albe și acoperișuri albastre, cer senin și umbre gri. Forme simple, fără decoruri, și totuși le-am lăsat deoparte. Așa e. Dar aș dori să ajung pe insulele grecești și să le văd, și la Atena.
Mi-am dat seama că atunci când e vorba de călătorii, nu prea sunt mulțumită să mă duc repejor să văd câte ceva și atât. Aș prefera să am ocazii să stau mai mult, ca să cunosc locurile mai în profunzime. Dar de unde, draga mea, atâta timp și atâtea ocazii, căci sunt atâtea locuri pe pământul ista! Lasă că nu sunt pretențioasă, sunt și mulți fotografi buni, și internet... Nu e obligatoriu să mă duc peste tot eu personal.
E la modă acum să fii călător, să călătorești. Pandemia a mai oprit această tendință, dar încă mai e prestigios să călătorești prin lume. Eu tot aș vrea, dar mă urnesc cu greu din loc și nici nu sunt un organizator prea bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu