vineri, 25 septembrie 2020

Slow...

***

Am trecut la pas...



În sfârșit, am găsit și clipa să continui desenul. Îl începusem, dar m-au năvălit activitățile sociale. Cât de greu îmi este să îmbin viața socială și sfera mea creativă. Ca și cum ar fi două lumi - exterioară / interioară, de jos / de sus, suprafață / subsol. Iar trecerea de la una la alta e cam dificilă. De fapt, nu dificilă, dar am nevoie de o zonă intermediară, care îmi ia ceva timp.
Dacă vreau să desenez, mi-ar trebui să stau puțin singură, să mă detașez de zgomotul lumii înconjurătoare, să ascult muzică motivantă, să-mi adun energiile împrăștiate și să le direcționez într-un punct. 
Aproape ca un robot.
Fiecare zi în societate mă face să mă împrăștii, iar desenul mă adună grămăjoară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu