luni, 10 februarie 2020

Pits and fences

***

Gropi și garduri...




...N-am ce scrie. Capul e gol...
...Am desenat puțin. Am încercat hârtia Gerstaecker, la fel de subțire ca cea din carnet, dar e complet altceva. Paginile din carnețelele mici Muse au mai fost cum au mai fost, dar când am început a picta cu acuarele în aceste mai mari, măcar urlă, că e groaznic ce se face. Parcă ar fi putredă. Și se înmoaie ca o sugativă la densitatea 150gr/m2. Pigmentul se îmbibă în textura foii și nu mai faci nimic, nuanțele pe foaie nu se amestecă, mai multe straturi de culoare nu e posibil, nu rezistă. Dar, culmea, nu mă lasă inima să le las și să desenez pe cea bună. Îmi pare rău de carnete; și, deoarece, învăț și exersez, am zis, că mă țin de ele și când voi avea mâna liberă și antrenată voi desena doar pe hârtie calitativă!

P.S.... :) de fiecare dată când mă uit la foaia albă de caiet și scriu că capul e gol și n-am ce scrie, parcă s-ar desfunda ceva acolo... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu