sâmbătă, 22 iunie 2024

POSTCARD ART EXIBIT 2024

***

POSTCARD ART EXIBIT 2024


        Of, sunt atât de ocupată... Și, totuși, am făcut o carte poștală / felicitare, să o trimit la POSTCARD ART EXIBITGlobal artists donate art to help charities. In 2024 we're raising funds for MillHouse Foundation in McKinney, Texas, USA. #postcardartexhibit24. Și n-aș fi făcut-o, termenul e pe sfârșite, dar mi-a scris dna curator și m-a întrebat, dacă nu trimit și anul acesta. Mi-a fost ca un suflu de energie, drăguț din partea ei. Mă uit la fotografia ei și mă gândesc cât de mult seamănă a fi dintr-un film american, chiar îmi pun întrebarea dacă e reală. Serios..., dar trecem peste asta...
    Sunt recunoscătoare unui domn de pe tweeter, @CraggMalcolm, pentru că m-am inspirat din fotografia lui cu cățelul Beryl. Apropo, dumnealui a scos prima parte din roada de cartofi de anul acesta!
    N-am făcut nici o fotografie, nici o scanare, sunt cu capul răvășit, cea de sus e cernovicul. Și, desigur, acum la putere sunt markerele StabiloBoss!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu