luni, 17 iunie 2024

A discovery of sorts

***

Un fel de descoperire


    E pauza de prânz și tot ce am avut cu mine am mâncat de-acu...
    Și cum ziceam e pauză, trebuie să mă relaxez, să fac altceva decât ce fac în orele de lucru. Alt regim, alt traseu și e departe, nu mai duc creioanele și carnetele cu mine, e greu. Dar nu pot să nu desenez, mă rupe.
    Pe masa colegului observ un set de carioci Stabilo, puse frumos în suport, dintr-acelea neon. De ce nu? Îmi răsare întrebarea în gând repede. Mă uit în jur, nu e nimeni, toți au ieșit. Pentru o jumătate de oră vor fi ale mele. Perfect!
    Cât contează situațiile noi, ambianțe noi și cum se adaptează mintea, cum caută ieșiri, soluții - atunci când vrea ceva tare. Nu mă gândeam că voi desena cu carioci de birou, încă mai corcolesc ideia să revin la gingășia acuarelelor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu