marți, 12 martie 2024

Nervi de pui trântit (phraseological expression - I can't find the translation)

***

Nervi de pui trântit


    Când cineva mic își arăta furia, cei mai mari din jurul lui îi ziceau în zeflemea - Ia te uită, nervi de pui trântit... Și mie mi-au spus. Nu-mi plăcea deloc, mă înfuria și mai tare. Aș vrea să scriu ceva amuzant, dar nu pot. În acele clipe mă simțeam cel mai neînsemnat om de fața pământului.
    Povesteam odată câte ceva, ce mă înfuria la culme, dar una dintre persoane mi-a zis că sunt amuzantă. Atunci mi-am dat seama, că toată povestea mea n-are nici o însemnătate, doar distrează pe cei din jur, iar durerea și chiar eu suntem la fel de mărunți, ca un pui mic care se rătăcește printre alții, exact la fel ca el. Și iată acel moment când într-o gloată de pui, absolut identici, cu aceeași nervi trântiți, pogoară peste tine imensa, atotcuprinzătoarea singurătate, iar durerea se instalează pe multă vreme în suflet, ca o moștenire, și plusul, care l-am găsit acum, la această vârstă, este că, m-am pricopsit cu ceva ce e doar al meu, care nu mi-l va lua nimeni și niciodată. Așa e, când vrei să ai ceva, ca la nimeni.

Inspirată de fotografia @JocAPhotography

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu