miercuri, 25 octombrie 2023

I'm very busy...

 ***
 
Sunt foarte ocupată...
 
    M-am implicat în faimosul challenge cu cerneală #INKTOBER, urmărind-i ultimii ani pe alții cum se manifestă. Fiind concentrată asupra mâzgăliturilor diferitor emoții, provocate de cuvintele alese, am uitat de celelalte. Și oricum, sunt mândră de mine, recunosc. La sfârșitul lunii voi face o prezentare, încă nu m-am gândit cum, dar va fi ultima provocare a acestui challenge.
    Observ că mi s-a format un obicei - când aleg vreo referință, se întâmplă așa, că le aleg după creioanele ce mi-au rămas de la lucrarea precedentă, adăugând încă câteva sau mai eliminând din ele. Atât de mult aș vrea să pot lua decizii rapide și reușite, încât îmi ofer prea puțin timp ca să reflectez un pic înainte. Mă consolez cu faptul că acum pentru mine contează să exersez cât mai mult, mai puțin la adâncimea și suplețea lucrărilor. Am tot timpul înainte...
    Dar mai am niște desene mai îngrijite, mai colorate, așa cum îmi place mie. Și unul din ele e următorul:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu