sâmbătă, 31 decembrie 2022

The red pencil

***
 
Creionul roșu
 
 
 
    Nu pot face concluzii, nu cred în sfârșit și început. Dar creionul roșu se sfârșește, a rămas doar un căpețel. E creionul meu preferat din marca Marco Raffine, cu textură moale și pigment puternic. Celelalte culori nu sunt așa. Acesta se deosebește dintre toate. 
    Am făcut căsuța cu sobă roșie, pentru că am vrut să desenez cu el, restul detaliilor s-au adunat în jurul acestei sobe. Măștile tradiționale de Crăciun tot roșii le-am ales, ca să le desenez cu acest creion. Și, poftim, vine tramvaiul roșu, ca un semn de veșnică mișcare, sau ca un îndrumător de la un nivel spre altul, chiar mă uit la el și mi se asociază cu Moș Crăciun, același costum.
    Dar e ceva foarte interesant - se incheie anul și creionul, am făcut ceva frumos cu el, s-a transformat. 
    Tramvaiul e împrumutat de pe o referință din pinterest, din câte îmi aduc aminte, este a unui fotograf turc.
    Iar acum să începem a ne gândi la anul care vine cu speranță și încredere. 
    La mulți ani!

 


 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu