marți, 20 decembrie 2022

Characters from the crowd

***
 
 Personaje din mulțime

    Nu pot să trec indiferentă pe lângă indivizii speciali ai mulțimii. Mă opresc și fac tot posibilul să-i prind în galeria telefonului meu. Cu tot riscul de a fi descoperită, desigur că nu fotografiez în față, cel mai des din spate, sau dintr-o parte, din mers, de parcă fotografiez vreo casă.
 
 
    Mi-am găsit o referință pentru eroul meu piticul Nimnic în personajul din stânga, să fiu sinceră nu mai țin minte era doamnă sau domn. Personajul din dreapta e doamnă și până am ajuns acasă m-am tot întrebat de unde a găsit așa galben ca să-și vopsească părul. Și încă să mai și găsească acest extravagant capot violet, exact culoarea complementară cu cea a părului. Impresionabil!

    Mai târziu am întâlnit-o pe Mary Poppins, grăbindu-se cu pas rapid undeva. Chiar am alergat un pic din urma ei, ca să-i prind imaginea.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu