luni, 15 august 2022

I've come to an edge

***

Am ajuns la o margine


    Iată și finalul cursului cu creioane cu Veronika Kalacheva. A fost lung drumul și greu, dar nu pentru că sarcinile au fost grele, dar pentru că mai trebuia pe parcurs și să mă educ pe mine însămi, să-mi cultiv un fel de autodisciplină, să găsesc motivări, să-mi spun și vorbe de încurajare, căci n-am învățat niciodată singură, fără un profesor real în fața mea. Nu știu cât de mult mi-a reușit, voi vedea mai departe, căci mai am câteva cursuri de trecut.
    M-am prins cu gândul, că chiar nu vreau să mă despart de el, de aceea întind timpul. Voiam să mai rămân în cochilia lui, să mă mai plimb printre lecții și să absorb cât mai bine informația și nu doar cu rațiunea, dar cu întregul eu.
    Transmit un mare mulțumesc profesoarei!

    Am aici desenul de la ultima lecție, făcut împreuna cu profesoara și apoi desenul final făcut de sinestătător (am ales o referință din pinterest semnat cu numele j a pereda, am vrut să folosesc aceeași gamă de culori). 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu