luni, 22 august 2022

About travel...

 ***
 
 Despre călătorii...
 

    Foarte frumos călătoresc alții... Eu, însă, dacă apuc să merg vreundeva sunt foarte entuziasmată la început, apoi când încerc să reînvii în memorie acele emoții, nu reușesc, de parcă printre degete mi-a trecut nisip și în locul acelor emoții se instalează dezamăgirea. Sunt de vină așteptările mele miraculoase - locurile dacă sunt noi nu e neapărat să fie plăcute, frumoase sau interesante. Ele sunt așa cum sunt, contează prin ce fel de lentile le privesc eu, totuși.
    Nici nu am chiar așa mult timp pentru asta... și îmi place mult când alții călătoresc și postează fotografii. De exemplu Alicia Aradilla, pictoriță din Spania, a fost în New York, iar fotografiile ei, m-au făcut să vreau și eu să-l văd, contrar opiniei mele anterioare, că ce ar fi de văzut acolo, într-un oraș industrializat la maximum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu