duminică, 15 mai 2022

What was at kalachevaschool ?

***

Ce a fost la Kalachevaschool?

    La Kalachevaschool a fost MayTrip! Am lăsat baltă cursul pe care îl făceam și m-am implicat activ. Zece zile au trecut și nici n-am observat. De la început eram cam domoală dar pe parcurs mi-am luat vitezăbună. Au fost zece lecții și se cerea să le facem câte una în fiecare zi. Se ofereau ca motivator bani virtuali, care apoi să poată fi folosiți pentru cumpărarea cursurilor. Lecțiile demonstrau diferite tehnici - acuarelă, guași, creioane, pastel, markere și desenul digital. Ca de obicei, s-a permis să lucrăm cu materialele care ne convin. Eu am folosit mai mult creioanele, dar am făcut și acuarelă, și guași; desenul digital și pastelul încă nu le-am încercat, pentru că mă interesează mai puțin.
    Vreau să postez aceste desene, pentru a-mi arăta recunoștința față de școală și profesoare. Este o trecere în revistă și consider aceste lecții ca un antrenament pentru tehnică, propria mea creație în ele este foarte puțină.









 
    Cel mai mult îmi place asta - mi-a ieșit o atmosferă de legendă, un misterios moment după ce soarele a plecat după orizont.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu