miercuri, 11 mai 2022

Up to date situation

***

Actualități


    Săptămâna trecută scriam că vreau să citesc ceva foarte captivant, cu gândul la un detectiv sau vreo operă clasică. După ce am citit Pământul de Zola, aș fi vrut să mai citesc și altele din seria asta. Încă mă gândesc, căci vrutul meu e încă vrut. Aștept vreun semn, acel Segno di Dio, ca în filmul Under the Tuscan Sun, care încă nu s-a ivit.
    Între timp sketch-ul, făcut după o referință din Porto, așteaptă un textișor-companie. Încerc să-mi amintesc dacă am citit ceva legat de Portugalia și memoria revine doar la cartea lui Yann Martel Munții înalți ai Portugaliei. Firul gândului merge mai departe și îmi șoptește să mai căutăm ce a mai scris acest autor. Trecându-i cu privirea bibliografia, mi-a atras atenția cartea Beatrice și Virgiliu. Am citit cartea și am găsit referire la tema actuală acum, cea a războiului. M-am întristat și nu mai caut să citesc... o vreme, căci nu mă încântă sau găsesc învățământ, doar un fel de deznădejde.
    Sunt ocupată cu cursul pe care îl fac acum și micile mele scene urbane îmi duc dorul. Și eu  - lor. Și de acuarelă mi-i dor. Dar trebuie să studiez, să cunosc și alte tehnici, să încerc noi procedeie, să aud ce zic și specialiștii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu