duminică, 24 aprilie 2022

I work very seriously ...

***
 
 Muncesc foarte serios...

    Vreau să arăt careva lucrări, făcute după lecțiile din cursul de creioane de la Kalachevaschool cu Veronica Kalacheva, care îl fac acum.
    După ce am ascultat lecția despre peisajul monohrom au apărut și la mine câteva. Profesoara a ales mai multe referințe. Vroiam să le fac pe toate, dar nu mi-a ajuns răbdare.



    Apoi a urmat sketch-ul unui munte. Trebuia să folosim creioanele gri, unul gri albastru și unul teracotă pentru accente. Nu m-am abținut, eu am folosit și roz, și un fel de olivă, apoi am pus mâna și pe albastrul phtalo și până la urmă cerul m-a enervat, încât de ciudă l-am mâzgălit cu creionul alb. Am fost surprinsă să văd cum a ieșit un cer cețos veritabil.



    La desenul următor am fost exemplară și am folosit acele creioane, care au fost planificate, nici un fel de roz, nici un fel de albastru țipător, cred că peisajul iernatic m-a ținut în limite.



    Și mai departe, scopul era să ne inspirăm din desenele Christinei Gransow, eu după cum se vede m-am inspirat din desenele lui Per Adolfsen...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu