joi, 27 ianuarie 2022

The „Композиция силы” course at Kalachevaschool

***

Cursul „Композиция силы” de la Kalachevaschool
cu Veronika Kalacheva

    A fost un curs care m-a ajutat să-mi depășesc momentul. Nu am făcut desene împreună cu profesoara, după o treime de curs trecut, mi-am zis, de ce vorbește atât, de ce nu desenăm, în final am înțeles, că am primit un imbold, o gamă largă de procedee, o încurajare, o explicație, o descriere a materialelor - toate acestea să fie ca instrumente pentru a lucra în manieră proprie, pentru a-mi găsi și dezvolta procedeele proprii și pentru a-mi scoate și realiza propriile idei.
    De câte ori face Veronika master-class-uri, niciodată nu-mi reușește să fac măcar aproape ca ea, nu oferă soluții-gata niciodată și de fiecare dată prima reacție emoțională la lecțiile ei este frustrarea, de parcă ar elimina acele așteptări, că vei obține ceva ideal, sau că vei fi ca ea, dar în final obții ceva mai mult, ceea ce ești tu, care te reprezintă, de fapt, ea oferă posibilitatea de a te obține pe tine însuți, căci ceea ce fac după lecțiile ei sunt gata să arăt și altora, fără senzația de impostor.
    Toate desenele mele în linie de până acum sunt rezultatul acestui curs. Încă atâtea tehnici mai am de exersat din ceea ce am învățat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu