marți, 4 mai 2021

Parisian atmosphere

***

Atmosferă pariziană





Experiența de ieri mi-a stricat teoria. Am făcut un sketch după o lecție video și pentru prima dată mi-a ieșit mai rău decât l-aș fi făcut eu singură, după capul meu. Până acum era invers. M-am înfuriat la culme... dar n-am rupt foaia... acum sunt tristă.

Acesta de mai sus l-am făcut din inerție - după ce am făcut egreta albă cu fonul ei albastru și hârtia kraft. Acoperișuri pariziene cu coșuri cărămizii, pentru care am folosit exact aceleași instrumente, creioanele și stiloul cu cerneală. O madame îmbrăcată în stil retro cu șiraguri de mărgele până la genunchi, coafură scurtă din păr negru lucitor, are în frunte o bentiță cu pană de egretă la mijloc, pe un fon cu turnul Eiffel și apus de soare - nu este un fel de simbol al bohemei și șicului parizian? Dar, ca să mai coborâm pe pământ grandoarea asta, am făcut-o într-un „ambalaj” scorțos, reutilizat, cu o culoare indeterminabilă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu