luni, 20 ianuarie 2020

Thinking about beginnings ...

Cu gândul la începuturi...



Să mai diluăm acuarela cu markere. Vă prezint un desenuţ romantic, după o referinţă din mapa colecţionarului. Ce vedem aici - un pod, un râu, o biserică şi un restaurant. Să analizăm un pic: podul ar semnifica legătura dintre două puncte; restaurantul ar semnifica viaţa uşoară, relaxare şi vacanţă; biserica - credinţă, conservatism, stagnare; iar apa este pentru mine scurgerea lină a timpului, sau chiar inevitabila scurgere a timpului.
Iar acum, careva cu o minte cu spirit sintetic, ar putea să-mi scrie vreo concluzie?

...Nu-mi place să fac concluzii, mă lipseşte de plăcerea de a pluti prin labirintele ideilor şi viselor, şi, îmi impune obligaţia de a mă opri şi lua o decizie, de a trece la fapte într-o realitate atât de searbădă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu