miercuri, 29 ianuarie 2020

Small watercolor sketches (9)

***




Carnetul s-a terminat, acesta e ultimul sketch mic. Următoarele vor fi ceva mai mari, cam de doua ori. Am scris că desenez doar atunci, când sunt sigură că rezultatul va fi bun, din punctul meu de vedere. Nu am schiţe evident nereuşite, nu am boţit niciodată foile şi să le arunc pe jos. Nu am făcut niciodată un desen de mai multe ori (desigur, nu demult desenez, dar oricum). Şi acum îmi dau seama că mi-e frică de eşec mai mult decât cred. Şi tind să fac lucrurile perfect, sunt foarte sensibilă la momentele când simt că nu va ieşi nimic - când idei nu-s, când nu ştiu cum să fac, când sunt tristă sau disperată, când am sentimentul total de idiotism, iar creierul mi-l simt o insulă pustie şi stearpă; în aşa momente nici nu mă apuc să fac ceva.
Iniţial, am zis, învăţ a desena sketch-uri, pentru că e repede şi fără multe cheltuieli. Dar, pe parcurs, văd că pretenţiile mele cresc.
Hai, că trebuie să cobor, cred că levitez niţel cam mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu