sâmbătă, 4 ianuarie 2020

Small watercolor sketches (8)

***




E iarnă şi culorile sunt corespunzătoare - mai stinse şi mai reci. Mi-a făcut o scenă, aruncându-mi în cap un strat gros de brumă, zicând că, a venit de o lună şi nu i-am oferit nici un pic de atenţie. Nici nu am ce face, căci căsuţele mele şi-au lăsat straiele calde de toamnă şi iată-le cu nuanţe sobre. De fapt, nici nu mi-am fixat obiectivul să respect strict anotimpurile, sunt condusă de intuiţie, de parcă ai merge printr-o pădure. 
Cred că am plictisit publicul cu rubrica asta, dar ajung la cifra 10 şi schimb tema. După cum am zis sunt exersări în acuarelă şi îmi place, dar vreau uneori să mai scriu câte ceva şi deseori nu ştiu despre ce. Şi sunt pasionată de căsuţe ca în poveste, n-am ce face. Şi atunci când sunt pasionată de ceva am tendinţa de a colecţiona - mă ia în stăpânire un fel de "pliushkin"-iadă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu