duminică, 29 septembrie 2024

Lighthouse drawn with two shades

***

Farul desenat cu două nuanțe


    Mă felicit pe mine, în momentele când îmi fac challenge-uri din astea. Uit acasă trusa cu creioane și mă uit prin jur cu ce aș putea desena. Și ce găsesc, aceea folosesc. Scotocesc prin geantă, prin sertarele oamenilor din jur, cerșesc carioci sau markere de birou și tot așa mai departe. La început mă învinovățeam, mă acuzam, că nu mă pregătesc, că nu insist în dezvoltare, că mă autosabotez, acum am întors-o invers, căci am obosit. 
    Și faptul că, am uitat ceva sau nu fac tot ce trebuie, este un motiv de a-mi lărgi orizontul, de a găsi ieșiri noi, soluții de a reuși, fără a pregăti ceva dinainte, fără a planifica, un fel de „supraviețuire” într-un mediu nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu