marți, 23 ianuarie 2024

Something about feathers

***
 
Câte ceva despre pene...


    O păsărică mititică, nu știu ce nume are, are haine iernatice și crenguțe fără frunze în spate. Este ea iernatică, dar am desenat-o prin vară și a stat frumos în caiet până acum, când am găsit ce fon frumos să-i născocesc - bețișorul cela a rezolvat problema. Mă gândeam eu că e prea simplu să desenez o păsărică, da, culoarea m-a atras, penetul de pasăre mă impresionează, când găsesc vreo pană, o strâng de pe jos, încât am fiecare carte cu câte vreo pană în ea și cea mai frumoasă, pana cu zece nuanțe de verde, o țin în portofel, de noroc de fiecare zi, celelalte sunt raspunzătoare de altfel de norocuri.
    Și, cum mai ziceam, mania cu bețișorul m-a ajutat să-i fac pereche la facturica de pene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu