duminică, 28 iunie 2020

Just one color - for dirty work

***



Am cumpărat cândva un anumit număr de markere și mi-au dat cadou un creion acryl, verde, o culoare țipătoare, care de bună voie n-aș fi ales-o niciodată. Dar vorba ceea - „Calul de dar în gură nu se cată...”.
Acum îmi servește ca instrument, când vreau să desenez, chipurile, ceva rapid, ce-mi văd ochii, ceva verde. E instrumentul, de care nu-mi pare rău și pot să desenez fără să mă gândesc, dacă e bine sau rău, dacă se cheltuie sau dacă îl stric.
Și mai am un „bzic” - nu arunc hârtia, care a fost folosită pe o parte sau a fost scoasă la imprimantă greșit, tot timpul o pun deoparte, ca să folosesc și a doua parte.
Și astfel îmi iese un carnet închipuit pentru schițe și creion pentru munci murdare.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu