sâmbătă, 31 decembrie 2016

Anul Nou - punctul de trecere

La mulţi ani la toată lumea!!! 

***
Nu credeam în moș crăciun (gerilă), nu-l așteptam, nu speram în forța lui magică de împlinire a dorințelor și nici nu am suferit din asta. De fapt, deseori mi-am închipuit  că eu fac magia, trăind într-o lume de basm.
Luminițele sclipesc, jucării multicolore, de diferite forme, ghirlande mai mari, mai mici, argint risipit pe crengile de brad. Nu pot rezista vrăjii bradului de revelion. Și atât cât este împodobit, tot acest răstimp mă las absorbită de ea. Și o bună perioadă mă aflu în lumea bradului, ținând ochii mijiți, căci așa e moda acolo. 
Când eram mică mă culcam pe spate cu capul sub brad, căci restul nu încăpea, și mă uitam de jos în susul tulpinii, și razele luminițelor, sclipirile jucăriilor, argintul, mirosul de brad, mă cuprindeau și mă transformau într-o zână cu aripi, mă învârteau într-un joc amețitor și îmbătător. Și, numaidecât, ochii trebuiau mijiți, altfel nu se primea.
Asta era magia mea, fără ea nu era posibilă trecerea peste ani. Trebuia să mă scufund în această mare a luminilor multicolore, ca într-un elixir, ca să revin reînnoită și cu speranță.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu