miercuri, 30 august 2023

Color graphics course with Anna Egida, Kalachevaschool

***
 
 Cursul Grafica în culori cu Anna Egida, Kalachevaschool
 
    Un nou curs cu denumirea Grafica în culori, de la Kalachevaschool, cu Anna Egida, a fost luat pentru responsabilizare. Simțeam că-mi lipsea o doză bună de motivare și interes și știam că Anna Egida e profesoara cea mai bună pentru asta. Și totuși, trebuia să am niște sarcini concrete, căci se întâmpla să stau cu ochii în telefon, să caut la nesfârșit vreo referință care să mă inspire. 
    Am început ușor, fără mare presiune și vreau să postez rezultatele mele aici.
    Cursul se numește Grafica în culori, dar primele lecții sunt cu materiale în culoare neagră - cărbune, creion grafit, marker negru, tuși... de fapt, negru tot e culoare... Lucrările de mai jos le-am făcut cu creionul cărbune, având sarcina de a face liniile cu o singură mișcare.
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu