duminică, 12 decembrie 2021

Something more interesting than the taste of food

***



    Se întețește întunecimea nopții, ziua se face tot mai mică și gândurile te împresoară, singurătatea te cuprinde pe la spate și îți șoptește că e unica, care ține la tine, iar toți ceilalți sunt niște nesimțiți.
    Vreau să găsesc o carte interesantă, foarte interesantă, vreau să văd un film interesant, foarte interesant. Simt că totul în jur e fără gust, de parcă bucătarul a uitat să pună sare și piper în mâncare. Stă ceaiul fierbinte pe masă, beau din ceașcă și nu simt nimic, poate mi-a dispărut gustul, am înhățat virusul?! Mă duc să pun pe limbă sare, ah, e sărată - nu, n-am pierdut gustul și nici virus n-am...
    Am deschis televizorul și tocmai arătau o emisiune despre casa-muzeu Ernest Hemingway și am înțeles ce carte vreau să citesc - „Bătrânul și marea”. Poate voi găsi ceva mai înțelept, decât gustul la mâncare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu