sâmbătă, 6 iulie 2019

Încă un Extrim de la Kalacheva School

***

Un nou Extrim sketching la Kalacheva School mi-a alimentat interesul pentru sketching, aceste cursuri mici îmi mențin entuziasmul. Mă ajută să încerc ceva nou și îmi oferă idei. De data aceasta am folosit hârtie kraft, markere warm grey și stilou cu gel alb. Știam despre această tehnică, și chiar am încercat-o o dată, dar nu într-atât ca acum. Și anume profesoara Anna Egida mă inspiră foarte mult, are un fel de a fi provocator și liber, încât îți pare că nu ai în calea ta nici un obstacol, iar visele ți se împlinesc, trebuie doar să faci asta și asta.
E bine când ai careva limite în efectuarea sarcinilor, e clar ce ai de făcut, până când, te adaptezi, te organizezi și le faci. Sunt o persoana, care cam întinde timpul de coadă și fac ce am de făcut în ultimul moment. De aceea am nevoie de niște date precise pentru a realiza ce mi-am propus. Am reușit până la data stabilită, dar oricum am dat lucrarea în ultima zi.

Iată câte ceva din ceea ce am făcut:















Un comentariu: