joi, 1 octombrie 2015

Grădina Botanică din Chișinău

Ca să petrecem soarele cald, care ne-a bucurat și în luna septembrie, am ieșit la Grădina Botanică. Am mers în lung și-n lat. Am respirat aerul cetinilor și am fotografiat. În oraș, după o vară toridă, aerul e uscat și înăbușitor. Dar aici e umed și transparent, fără fum, aburi de asfalt, și praf. Și e liniște și aleargă veverițe, și zboară stănci.

Tuia Piramidelor (Egiptean Tui :) )



 Podul Zânelor


Drumul spre Castelul Vrăjitoarelor


Stejărișul Haiducilor


Adăpatul Căprioarelor


Bradul din Plastic


Desișul Brazilor de Munte



Zadă, zadă...


Și, totuși, îmi plac fotografiile dinamice, n-am ce face. Perspectivele, zarea, orizontul, este slăbiciunea mea. Și neajunsul meu, căci deseori nu văd ce se face sub papucii mei, sau sub nas...



Și, Podul Samurailor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu